mp3 indir kal, müzik indir, mp3 indir, şarkı indir




Ölümüne mp3 indir
Gel De Uyu albüm kapak resmi
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Ölümüne
Hit
: 229 indirme.
Boyut
: 4.16 MB
Tarih
: 7 Şubat 2020 Cuma günü eklendi.
Soner Sarıkabadayı - Ölümüne Kullanıcı Yorumları.
  1. Qemer Hesimli

    Giris muzigi💪🏻

  2. Alparslan Tekes

    Abi şarkılarının değeri bilinmiyo

  3. NİLÜFER CİNGÖZ

    Kaliteli müzik denince akla hemen onun adı gelir Soner Sarıkabadayı❤👍

  4. Murat çakmakoğlu

    benzini shell den şarkıyı kelden dinlicen :D

  5. Jack Dalton

    Kral bee yine fenalardasın arayı açma bizi bu sesten bu kaliteden mahrum etme 👏👏

  6. ıncroyable humain

    Yine mi süperrr😍😍

  7. Animasyon Tr

    Ne Sözüne İnanırım Nede Yeminine Süper olmuş Ağzına Sağlık Kral 👑 geri Döndü 🔙

  8. GAME LORD OF TÜRKİYE Qasimov

    Yokum olumune

  9. Fatma Ismailova

    Sesinde awk var Sonerim❤❤❤

  10. Sude Özdemir

    Kral geri döndü

  11. Tuğçe O.

    Akım akım akıveresi geliyor insanın.. ❤ bırı bırı 🤸‍♀️🤸‍♀️🤸‍♀️

  12. Zeliha Yerlikaya

    Ef sa ne

  13. Oyun Kesitleri

    Allah Saç Telinden Alıp, Ses Teline Vermiş.

  14. Zeliha Yerlikaya

    Bilmediğim bir şarkısı yoktur reis seviliyorsun ♥️ İnşallah bir gün konserinde bağıra bağıra sana eşlik edeceğim..

  15. yüce patates kızartması

    Harbiden özlemiştik. Hoş geldin Adam.

  16. Merve Özkaya

    Bence gerçek sanatçılar sözü müziği kendine ait olanlar. Yaratıcı insanları hep sevmişimdir, hazıra konmaktansa emek vermek o işi daha güzel kılıyor. Emeğinize sağlık 👏

  17. Merve Akmeşe

    Geçen hafta radyoda Soner Sarıkabadayı dinlerken yenilerini istiyorum demiştim 😁dilek hakkımı kullandım ama olsun 😊

  18. feride fer

    Müzisyenden müzik dinlemek, ayrı bir zevk. Son günlerde çok yaşayamıyoruz. Çok iyi🥳🥳🥳

  19. Ali Ekiz

    Abi saçın yok diye klipde hep kel arkadaşlara yer vemisşiin :)

  20. IBRAHIM MUSTAFAYEV

    azerbaycandan hep dinlerim pop muzikleri ama gercekten soner sarikabadayi baska ya,seisi cok hos <3

  21. Aytəkin Velizade

    Söner♥♥♥

  22. Sevda Duru

    Her tarz muzik yakışır mı bu kadar abi yaaa 😍😍

  23. Hasan Korkmaz

    Bu adam trend 1 hakediyor.harcaniyorsun burda Soner başkan

  24. Çakıcı22

    Reis kafiye şov yapmış 😁😁 parça 🔥🔥🔥

  25. Uğur Cann

    Fero sandım lan kapakta

  26. Ferhat Şit

    Bu nasıl bir sestir sen nasıl bi kralsın böyle devam abi daha iyilerini bekliyoruz 👑🌹

  27. Kaan Selçuk

    Obaaaa mekanın gerçek sahibi gelmiş ;))

  28. Cem eren Alkan

    Aaa Dazlaklar

  29. Tuğba Işık

    Her zamanki gibi muazzörr👌♥️

  30. Doğuhan CAN

    Bütün keller içinde yine soner King dikkat çekiyor, nasıl bişeysin ? 😍 (abi bu arada hayalim seninle tanışmak. Cehenneme çağırsan oraya bile gelirim seninle tanışmak için)

  31. Bakcell Bakcell

    Turk muziyinde en iyi ses ve popun krali Salamlar olsun Azerbaycdan sevgilerle.Mukemmellll💋💋💋💋💋💋👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  32. hüseyin Demir

    demişler b*n f*r* gibi yapmış diye.bu adam vardı onlar yokken.başarılar.

  33. ramis Dayi

    En çok sevdim sanatçı pop un kıralı eyv dayı

  34. Ali Silvan

    Elektrikler mi kesilmiş ki el feneriyle klip çekmişler

  35. ozkan dundar

    Girisi norm enderin muzigine benzedenler like atin

  36. Murat vurucu

    Bende bu adam öldü mü diyorum çok şükür geldin ☺️

  37. Ilyas Caliskan

    Kral buna derim...

  38. Sevgi Atas

    Senin sesinde birşey var kulağıma geldiğinde uzaklara götüren ferahlatan hosgeldin seni seviyorum

  39. Şeyma Betül

    Muhteşem şarkı , muhteşem klip 😍❤

  40. GNY BTS

    Qeweyyyy

  41. Medina Abdullayeva

    Sonunda!🖤

  42. Gizem Altıntaş

    Sen ne güzel insansın ya ♥️ çok seviyorum şarkılarını ne zaman dinlesem ilk dinlediğimde ki heyecan var resmen ♥️♥️

  43. Huriye GÜRÇAY

    Abi kafiyeye hayat vermişsin,edebiyatını seveyim🤗❤️

  44. Bir Şair

    Süperr ağzına sağlık mükemmel 👌 kusursuz sanatçı seviliyorsun

  45. SEVDALİNKA

    Söz müzik kendinin güzel olmuş 👏👏👏👍

  46. Zencist aka AMMO

    Mixi çok sevemedim... Ama kesin benim problemim... :)

  47. Arif Temiz

    Reis dönmüş özlemişiz beee😂🙏🙏🌹

  48. Kübra Nur Kılınç

    Dikkat kellik içerir

  49. İrem nur Yılmaz

    harika bir yorum daha 👏🏻

  50. E. Aydın

    kral gelmiş başarılar abim

  51. ibrahim yıldızlı

    Popcular adamm görsün

  52. Ali Feridun Arslan

    Benzini shellden şarkıyı kelden

  53. Oguzhan Yasa

    Sen hep parca yap kral büğününe yaz biz varsız seninle ölümüne 😎

  54. Brc Bn

    Haytt be. Hemşerim 👏🏻👏🏻💃🏻

  55. Bahadır Demirci

    Yeter rap yapmayin

  56. muhammet yigit

    Hangi şarkıyı söylesen sözler hep akustik versiyona da uyumlu...

  57. Ekrem Koyuncu

    Trendlere girsin diye boş yorum yapanlar 😂

  58. ERKAN CELİK

    İŞİNİ KALİTELİ VE AHLAKLI YAPAN HERKEZE SELAM OLSUN. APTALCA KÜFÜR EDEREK SAÇMA SAPAN İŞLER YAPIP ADINA REP KOYAN ÇEŞİTLER 🤮🤮🤮

  59. Dersim Yılmaz

    Ve efsane geri döner 🖤

  60. Necmettin Kırtaş

    BENZİNİ SHELLDEN MÜZİĞİ KELDEN DİNLEYECEKSİN:))

  61. ELİF Erdgn44

    Soner sarıkabadayıysa dinlemeden beğen hemennn 👌👍

  62. Sinan Demir

    Booooahhhh bu ne yaaaa? Ben bu tarz sarkilari sevmem ama bu sarki süper olmus beee. Günaydin Türkiyemmm, Günaydin KIrallarin Aga Babasi Soner Sarikabadayi. Harika olmus, emegine yüregine saglik.Almanyadan Selamlar 👍👍👍

  63. Ruhide Fettayeva

    Ve Kral geldii🤩🤩🥳🥳🥳

  64. sevim

    Bu şey değil mi maluma'nin maldad şarkısı bdbdbbd

  65. Dilek Çetin

    ❤❤👊

  66. Rabia kulaksız

    Kendi tarzinin dışına çıkmış ve bu da cok yakışmış . Dinlenir bu şarkı ölümüne.👍👍

  67. Esra k

    Şimdi farkettimde bayadır kaliteli bir müzik dinlememişiz 💃 ağzına sağlık reis mükemmel 🤴🤴🤴🤴

  68. Semanur

    Sevmemin Nedeni 1Galatasaray sevgin 2 Efsane şarkılar söylemen ❤💛

  69. Vüsat Abdullayev

    Soner Sarıkabadayı reisdir👆

  70. Sani 91

    Ne yapsan dinleniyor reiss

  71. Sevgi Sualp

    Ne sözüne inanırım ne de bi yeminine Kendinden o kadar eminine.... Her kelimesini duvarlara kazımak isterdim müthiş ♥️ve tabi ki Soner Sarıkabdyı şarkıdan da müthiş 🖤

  72. A G

    Reis çok açık sözlüsün yokum ölümüne shdjjcnfnfn

  73. Poetry Reader / Hülya

    Bu aralar müzik listemde düzgün Türkçe şarkı yoktu ama bu şarkı favorilerime eklendi günde en az 5 kez dinliyorum 👍🏻 Emeğine, yeteneğine sağlık sesi güzel adam 👏

  74. Neslihan Ulu Sert

    Fantastisch, sehr sehr gut 👍🏻

  75. Firat Kaya

    Kellerin başkani yapakmi seni

  76. Cemile Ürün

    Her saat başı 3 doz💜😎

  77. kdr svşm

    Ölümüne Soner Sarıkabadayı.🙏 Abi ne kadar rahatlatıcı bi ses tonun var ya. Sen hep şarkı yap bizde doğru dürüst şarkı dinleyelim bi valla klasik müzik dinlemekten psikoljim bozuldu.😂🦋

  78. MR. VLOG

    Ben sonero 🤦🏻‍♂️

  79. Kaan Halk

    Sözler👌 Müzik👌 Klip 👌 Saçma sapan tipli Modifiye edilmiş aşırı düzeltilmekten bozulmuş insancıklar ın klipte olmayışı ise 👌👌👌👌

  80. Aerro

    Günaydın kral 👑

  81. FURKAN

    reis klipte johny sins eksim

  82. Osman KOC Danimarka

    Kardesleri ile geri döndü.... :) Yeni Sonerler ile :) Basarilar, Tam bir SONER sarkisi...

  83. Basri Kaya

    Yerimizi alalim şimdiden

  84. Murat Çelikcan

    Ben Soner 😂

  85. Həsən Əliyev

    10 miliyondan önce burda olanlar+1

  86. Aykut O Kadar

    Türk popuna diss atmış Norm Soner.

  87. Həsən Əliyev

    Pop dedikde akla gelen isim Soner sarıkabadayı

  88. Ozan Unsal

    Hoş geldin kral

  89. Ozan Unsal

    Beklettin kral

  90. Gözde Çalbaş

    Bian bay feroya benzettim 🤣

  91. Ozan Unsal

    Senin gidişine özeniyorlar kral

  92. Ozan Unsal

    Kraaaall

  93. Ozan Unsal

    Bak bu adam bir farklı , bir farklı dokunuyor sesi

  94. Ozan Unsal

    Ezdin geçtin kralll

  95. Floyd Mayweather

    POP’un kabadayı’sı 😎

  96. Ozan Unsal

    Bol bol yorum yapın beğenin yorumları

  97. Murat Yuksel

    Adamin butun sarkilari ritimleri sozleri ve tarzlari kulagima yapisiyor 👍

  98. Desert Wolf

    Hadi herkes kendi tribine 😁😁😁

  99. Samir Bayramzadeh

    Affedersin Soner ağabeyim, amma söylemek zorundayım, 💯000 Ölümüne gelse bi tek Unuttun Beni, hele-hele Yara Bandı hiç olamayacak, hüznle kabul edelim bunu

  100. Soner Sarıkabadayı

    Birileri demiş ki pop müzik öldü, şimdi onlara söyleyin Kral geri döndü.

Soner Sarıkabadayı (YENİ 10)


Soner Sarıkabadayı (TOP 10 Bu Ay)
7.793 indirme
1.932 indirme
598 indirme
574 indirme
229 indirme
209 indirme
53 indirme
ANA SAYFA | TÜRKÇE | YABANCI | SANATÇILAR | EN YENİ MP3LER | EN HİT MP3LER | YENİ ALBÜMLER | İLETİŞİM
En hızlı, en kaliteli ve en son mp3 indir ve Kalmp3indir.com hep Güncel müzik indirme sitesidir.