mp3 indir kal, müzik indir, mp3 indir, şarkı indir




Grogi feat. Ceg - Bu Gece Bizim mp3 indir
Akbabalar albüm kapak resmi
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Grogi feat. Ceg - Bu Gece Bizim
Hit
: 396 indirme.
Boyut
: 5.77 MB
Tarih
: 13 Ocak 2020 Pazartesi günü eklendi.
Tankurt Manas - Grogi feat. Ceg - Bu Gece Bizim Kullanıcı Yorumları.
  1. Batuhan Vural

    Kafam iyi çünkü yaptı kafamızı Grogi

  2. Berkay Kole

    Ceg alana gece promosyonu veriliyor herhalde

  3. Hayata Dair

    Hidra sikmiş

  4. Ilkay Elibol

    Hidra sikmiş

  5. veysel kara

    Olum nerden aklınıza geldi düet yapmak tahmin bile edemezdim üçünüzü

  6. Firuzan Gazibaba

    Muthis 💥💥💥

  7. Samet Çetinkaya

    TANKURTTTTTY

  8. xStrong PvP_TR

    Grogi kendini çokmu geliştirmiş banamı öyle geliyo

  9. Suat Seker

    Harika olmus 💣💣💣

  10. Semih

    Tankurt manas🙏🙏

  11. İbrahim Ziyanak

    Şarkı nin içinde ceg vardır Ceg: ah shit here we go again

  12. Enes Aşuroğlu

    Şarkı klip gayet güzel ama 1:15 teki kamera açısına gerek yoktu gibi keşke o açıda çektiğimiz sahneler olmasaydı yine de kıyak iş

  13. Alims Kalkan

    Tankurt baya iyi bu klipte cegi zaten bilen bilir:)

  14. Berke Sari

    Grogi rap i leş leş leş leş tankurta la ceg kurtaramamış ama bu 2 liden ilerde bi feat gelir

  15. Mady Music

    GENÇLER YENİ ŞARKIM KANALDA DINLEYIN GENÇLER DESTEK VERİN HER GECE BİZİM OLSUN

  16. Berat Kenar

    Tankur Manas Kurtarmış.

  17. Paradoks

    Grogi Olmasaydı Like Atacaktım amk :)

  18. Defekt Official Account

    ceg her yerde

  19. kkdkddk

    Tankurt Manas yine mi mükemmel ya❤️❤️

  20. CENGİZ KESKİN

    Sahne performansını izlemekten gına gelmişti sonunda bu gece bizim

  21. CENGİZ KESKİN

    TANKURT YAZ ENTERE BAS SEARCH: MAKİNALI KALESHKOLF

  22. Mustafa Kemal Cengiz

    ben kaybetsemde böyle yavşaklar ............ seviliyorsun grogi :)

  23. Dekorasyon Fikirleri

    Muazzam.

  24. Cemal Nadir

    *Grogi autotune yakışmamış*

  25. Eren Erkmen

    Hidra sikmiş

  26. Nuri Öncül

    Keşke herkese tankurt girse Bu nasıl giriş yiğidim

  27. Cabbar Köymen

    Çok sağlam olmuş

  28. Siyah Youtube

    Manas çok iyisin abi yaaa

  29. By Zed

    hidra sikmişşş

  30. By Zed

    Grogi olmasa güzel şarkı aq

  31. Arda Furkan HD

    Bir Yerde ''Gece'' kelimesi geçer Ceg : Hop olum bensiz olurmu

  32. relax

    Tankurt flex çoşturuyo

  33. Gon Jhin

    Hidranın kankası Tankurt zamanında grogiye falan saydırıyordu barıştılar heralde

  34. Burak Cığal

    2.40 kapattım

  35. Soner Sengezer

    İyi şarkı

  36. Lord Tex Resmi

    1 hafta 3 klip Ceg'e noluyo

  37. Emrecan Tekin

    Komşuy'la Papaz Olalım Biraz😊😊😊

  38. Yiğit Ali Gülen

    Ceg çalışıyor heralde

  39. FERHAT ÇAVLI

    yeahhhhhhh tankurt manas <3

  40. Halef Altinöz

    Jagged🖒

  41. Fucking Osman

    ‘Ceg’ diye yazılır ‘Rhyme God’ diye okunur 💯

  42. Hasanali Ali

    Grogi hala leşsin kanka

  43. Ferhan Kaba

    Tren 1 için beğen geç 👇👇👇

  44. Ferhan Kaba

    Tren 1 için bütün yorumları begeniyorsan sende bizdensin 👇👇👇

  45. Ferhan Kaba

    Ve trendlerdeyiz

  46. Oğuz Pehlivan

    Kafam iyi çünkü yaptı kafamızı Grogi🤙🏿

  47. Wax

    Grogiyi görmek güzel

  48. Rantes

    [Nakarat: Grogi] Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) [Verse 1: Grogi] Evim gökyüzünde bir oda (bir bir bir) Kafamın içi ise bi' roman (bir bir bir) Hey, dans eden şu kıza bak (bak bak bak) Yetişemiyoruz hızına (pa, pa, pa, pa!) Ömrümün hırsızı yine fısıldar bana Bazı gözler arar kusur kusurlar Minnet etmeyenler mutlu mesutlar Evet bunu tut aklında sakın unutma Kafanızı yapan adam yine gururla Sunar doların yanında yandı kuru kurudan Ulan gençliğime savaşırım burun buruna Yolun sonunda bu [uğur tozunda?] oyun bozulmaz Ter atan her adam göze batar Merhaba merhaba düne kadar Bir aradaysa piranalar başlatırlar sinemalar Beni satar satılmışlar Umursamam dize kadar Bize kadar gel gel gel bize kadar [Nakarat: Grogi] Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) [Verse 2: Ceg] Yaptığım her flow iyi moruk benim bu hobim Salıyorum üzerine Esad gibi kropil Ağzımızda puro var ve hâyli yüksek promil Kafam iyi çünkü yaptı kafamızı Grogi Yerim yurdum belli benim dedim [?] Çok pis düştüm munchiese yeyip durdum brownie Ve arkadan açtım ses Snopp Dog'dan "Smoke Weed Everyday" Saray gibi yapıyoruz smokin (ah) Beleşçiler malzememden istiyo' Artık herkes gerçek yüzünü maskelerle gizliyo' Fark edersen bazen benden bahsederken "Biz" diyo'm Çünkü şuan bi' manitayı dans ederken izliyo'm Engel olmak istesemde almaz Karındeşen izin Bi' şeytandan daha da fazla inan ikna becerisi Anca güler geçeriz biz kimse bozamaz neşemizi Bu gece, bu gece, bu gece, bu gece, gece bizim [Nakarat: Grogi] Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) [Verse 3: Tankurt Manas] İçime girme derine bak ve delirir punch bi' panikatak Bu delinin emeli gecenin belini büküp beter edip eğlenir ha! Ritimle bitirmem içim hep rahat peşimde belirir binlerce fan Benim hedefim hep ileri giderim yine bi' terapi olur bu bass ...hiç tarzım değil yine rap'te toplanıp... Sana tek bi tonda okur anlatırım ben Konu buna [...] [Outro: Tankurt Manas] Tüm oyunları bozsak Şişeler ağ'zına kadar bi' dolsa Yaşamak bedelmiş oysa Bu gece bizim, bizim ne de olsa NOT: ARKADAŞLAR LİNKTEN BENİM DE SON ŞARKIMA DESTEK OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM https://youtu.be/wu-i7L2NcV4

  49. Rantes

    [Nakarat: Grogi] Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) [Verse 1: Grogi] Evim gökyüzünde bir oda (bir bir bir) Kafamın içi ise bi' roman (bir bir bir) Hey, dans eden şu kıza bak (bak bak bak) Yetişemiyoruz hızına (pa, pa, pa, pa!) Ömrümün hırsızı yine fısıldar bana Bazı gözler arar kusur kusurlar Minnet etmeyenler mutlu mesutlar Evet bunu tut aklında sakın unutma Kafanızı yapan adam yine gururla Sunar doların yanında yandı kuru kurudan Ulan gençliğime savaşırım burun buruna Yolun sonunda bu [uğur tozunda?] oyun bozulmaz Ter atan her adam göze batar Merhaba merhaba düne kadar Bir aradaysa piranalar başlatırlar sinemalar Beni satar satılmışlar Umursamam dize kadar Bize kadar gel gel gel bize kadar [Nakarat: Grogi] Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) [Verse 2: Ceg] Yaptığım her flow iyi moruk benim bu hobim Salıyorum üzerine Esad gibi kropil Ağzımızda puro var ve hâyli yüksek promil Kafam iyi çünkü yaptı kafamızı Grogi Yerim yurdum belli benim dedim [?] Çok pis düştüm munchiese yeyip durdum brownie Ve arkadan açtım ses Snopp Dog'dan "Smoke Weed Everyday" Saray gibi yapıyoruz smokin (ah) Beleşçiler malzememden istiyo' Artık herkes gerçek yüzünü maskelerle gizliyo' Fark edersen bazen benden bahsederken "Biz" diyo'm Çünkü şuan bi' manitayı dans ederken izliyo'm Engel olmak istesemde almaz Karındeşen izin Bi' şeytandan daha da fazla inan ikna becerisi Anca güler geçeriz biz kimse bozamaz neşemizi Bu gece, bu gece, bu gece, bu gece, gece bizim [Nakarat: Grogi] Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) Bu gece bizim depresyondan çıkıp gel (gel) Bunu hakettik gecenin hakkını ver (ver) Düşünemem dert mert tüm içkiler sert sert Şimdi anı yaşıyoruz dünlerimiz pert (pert) [Verse 3: Tankurt Manas] İçime girme derine bak ve delirir punch bi' panikatak Bu delinin emeli gecenin belini büküp beter edip eğlenir ha! Ritimle bitirmem içim hep rahat peşimde belirir binlerce fan Benim hedefim hep ileri giderim yine bi' terapi olur bu bass ...hiç tarzım değil yine rap'te toplanıp... Sana tek bi tonda okur anlatırım ben Konu buna [...] [Outro: Tankurt Manas] Tüm oyunları bozsak Şişeler ağ'zına kadar bi' dolsa Yaşamak bedelmiş oysa Bu gece bizim, bizim ne de olsa NOT: ARKADAŞLAR LİNKTEN BENİM DE SON ŞARKIMA DESTEK OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM https://youtu.be/wu-i7L2NcV4

  50. Kerem Şahinkaya

    SALIYORUM ÜZERİNE ESAD GİBİ KLORİN

  51. mert daglı

    Sıradan

  52. Eren yıldız

    Fişekkk 👇🏼Trend için

  53. Ahmetcan Yanlıç

    Rapi daha ne kadar sikebilir agacım bırakın grogi rap yapsın

  54. tanrimajagged

    OGLUM NOLUYO LAN QLDNWPQNQPQNQPAKQ

  55. Hüseyin Özdal

    Grogi deyinçe aklıma hep Hidra geliyor niye acaba

  56. mstftuna Official

    Abi 3 De 10 Numara da Ben Grogiye Bittim Bu Nasıl Nakarattır Muhteşem 😍👍

  57. Caner Sürmelioğlu

    Groginin olmadığı heryer güzel

  58. Aynur Karaca

    Ceg olmasa ciddiyim dinlemem aq

  59. Efe

    Hidra sikmiş !

  60. Tuğrul Akan

    Cegi feat makinesi olarak kullanıyorlar jsjsndndjskskskd

  61. SEZER KIRCA

    tankurt adamımm yaa ceg seni de öpüyorum

  62. Efe EKŞİ

    Grogi: Ceg: Ben o piti piti rap sevmiyom Tankurt Manas: Ehehehe

  63. Serhat Altın

    Aga ceg in girdiği her şarkı güzel olmak zorundamı yaaa

  64. İsmail Özel

    Tan yine basmış 👊

  65. ÇKA

    Hidra sikmiş

  66. Flakken新 ドラゴン

    Hidra sikmiş

  67. Muhammed Sincaroğlu

    Cokk iyi de bu dinlenme sayısı ne be

  68. EGE BUYUKTAS

    Ceg geceleri bu kadar sevdiğini belli etme :D

  69. Resul Asma

    Grogisinden tut cegine ceginden tut tankurtuna hepsi çok iyi abi #respect

  70. Mustafa Çiçek

    Trendler CEG le doldu 😂

  71. Serhat D. Kınacı

    tankurt reisim hariç çöp olmuş şaşırdık mı hayır

  72. Ğaaa

    Bu şarkının izlenme niye böyle yaw

  73. Ne Bu Tantana

    şarkının gidişatından etkilenmiştim sonra tankurt girmeden önce acaba içine mi sıçtı diye düşündüm son çalışmalarından yola çıkarak ama gayet iyi iş çıkarmış baya hoş

  74. Anıl Ç.

    Hidra sikmiş...

  75. Muhammed Ali Serter

    CEG king of trap

  76. Bekir Özcan

    Birini rota birini hidra şey ettikten sonra iflah olmadı ikisi de

  77. Alperen FİDAN

    Hidra iyi sikmişki Cege sığınıyor adsdadfafafa

  78. Mert Genç

    Hidra sikmiş.

  79. boncuk sayan şizofren

    Hayırdır inş grogi autotune yapmazdı

  80. Furkan Erol

    Grogi: ceg bi proje var Ceg: ne projesi Grogi: "bu gece bizim" adlı parça Ceg: gece mi(bu gece) VARIM CEG:anneme alıcağım evin parasınıda çıkarmam lazım Halil:evet

  81. D. P

    Grogi 5 yıl önce yok olmamış mıydı?

  82. yürüyen uçah

    GROGİ SİKMİŞ.

  83. Muhammed Sincaroğlu

    Tankurt bu kadar iyi söylediğini beklemezdim

  84. Umut Kazar

    Ceg gerçekten kalemi sağlam mc 👏👏

  85. alper ün

    şarkı 2:55 sonra mı başlıyor :D

  86. * Valiant

    yakıştı mı tan!

  87. Anonim Hesap

    Tankurt Manas harika flex yapmış.Ceg her zamanki tarzını göstermiş.Grogi nakaratları söylemiş.Yani genel anlamda iyi.Bu şarkıyı yükleyeceğim.

  88. Umut Kazar

    Kafam iyi çünkü yaptı kafamızı grogi Ceg.

  89. Kevin

    Çok iyi olmuş :)

  90. BirkaNator

    SAĞLAM

  91. FAFUAH GAME

    Grogiyi salda tankurt ceg var parcada actım daha iyisin beklerdim ulan tankurt az hareket birde ceg yapamamış ikiside grogiye kancaları saplayıp kaplumbaja gibi söylemis tankurt allameyi sattınmı ya???

  92. Samet Gültekin

    Hidra sikmiş

  93. Jansey

    Yine birileri Ceg'i 109 Yapmış

  94. yer altı

    CEG EKTİ BİÇTİ

  95. Ğaaa

    76 bin görüntülenmeyle trende girdi lan sjzjnekskskakzkskzksmwkal

  96. CAN AKA VB

    amk grogisi hiç bir bok yapamamış yine , ceg ve tan yaşıyor şarkıyı.. , grogi eziyet gibisin yapamıyorsun bu işi..

  97. Basemode Records

    * Basemode Records kanalına Abone ol! http://bit.ly/Basemode Grogi feat. Ceg & Tankurt Manas #BuGeceBizim şimdi her yerde! Spotify: https://spoti.fi/2Rrivho Apple Music: https://apple.co/2RmPfIS

Tankurt Manas (YENİ 10)
6 indirme
14 indirme
72 indirme
102 indirme


Tankurt Manas (TOP 10 Bu Ay)
102 indirme
72 indirme
14 indirme
6 indirme
ANA SAYFA | TÜRKÇE | YABANCI | SANATÇILAR | EN YENİ MP3LER | EN HİT MP3LER | YENİ ALBÜMLER | İLETİŞİM
En hızlı, en kaliteli ve en son mp3 indir ve Kalmp3indir.com hep Güncel müzik indirme sitesidir.